seize the day.

för en stund sedan, när jag gjorde något så intressant som att klippa
tånaglarna, slog det mig att min ledighet snart är slut.
har jag njutit tillräckligt, tagit vara på denna underbara månad? frågade
jag mig själv.
ja. svaret är ja. jag har njutit. jag har sovit så länge jag vill, gått och
lagt mig när jag vill. jag har inte planerat upp alla dagar, jag har tagit
dem som de kommit.
på måndag börjar jag plugga på hälsouniversitetet i linköping, hej då
ledighet.
men jag är inte ett dugg ledsen för det (lite kanske), för jag ser fram
emot det här. jag ska läsa något jag verkligen är intresserad av, jag
har två roliga nolleveckor framför mig, och jag ska lära känna massor
med nya människor.
en ny epok börjar i mitt liv, och det är bara spännande.
*
nu ska jag ut och röra på fläsket. får se om jag kan jogga utan att halka
ihjäl mig.
frihet

Kommentarer
Postat av: cookie

älskar den där bilden!

2010-01-22 @ 02:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0