vilodag.

söndag.
söndag och jag myser i soffan med daniel och älskade chili-bus.
hon sover i mitt knä och är sötare än någonsin. kurr säger hon.
daniel ligger bredvid och är lika fin som vanligt.
i fredags var det fulsittning för fulla muggar. ärtor och punsch.
och pannkakor. och dricka. lite mycket dricka. härliga sg-människor.
härliga fulla och roliga sg-människor. mycket dansa. dansa hela
natten lång
igär var det utgång på flamman. inte ärtor och punsch. mycket dricka.
alldeles lagom med dricka. härliga sg-människor (färre i antal denna gång).
härliga fulla och roliga sg-människor. mycket dansa. dansa nästan hela
natten lång.
vi har så jävla kul. vare sig vi festar eller inte.
det känns som att man är i studenternas egna lilla bubbla i linköping.
men jag har ett liv utanför bubblan, det får icke glömmas bort.
och hur kul jag än har i bubblan, så saknar jag faktiskt mina vänner, min
familj och min daniel i norrpan.
det hoppas jag att ni vet. jag glömmer inte bort er.
nä, snart dags för träning. så jag känner mig lite mänsklig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0