we said always and forever.

frostig fotbollsträning på ett snöigt och isigt idrottsparken
igår drog ner mitt humör till samma temperatur det var
utomhus.
men det kom jag snabbt över när jag träffade bäx.
ibland bara känner man när kvällen är räddad.
det är underbart med vänner.
en tur till statoil, lite chips och redbull. 'kör hårt brudar',
sa killen i kassan. jajjemen. vi körde hårt med gamla
goda grey's anatomy avsnitt och bara prataprataprata.
hur skulle jag kunna klara mig utan sånt?
*
efter en ordentlig sovmorgon är jag sugen på en rask
promenad med bra musik.
om ett par timmar kommer ullis hit, första gången.
tjejen jag alltid saknar, min dront.
först ska jag pussa på daniel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0