always.

"Som en bok man bara skriver
när man har slösat varje ord
Om meningslösa självklarheter, meningslösa, meningslösa"





Jag är där jag redan varit, i det som ännu inte skett, i det som fortfarande händer.
Jag saknar, jag längtar, och jag står och stampar lite där jag står.
Saknar gymnasietiden, när fotboll var bland det bästa som fanns och vi fyra alltid fanns inom räckhåll för varandra. När möjligheten att träffa varandra, umgås, prata nonsens, skratta och bara må bra, alltid fanns.
Jag saknar också skolan och sg-folket. Känslan av att det alltid är något som händer, festerna, skratten, allvaret och känslan av att vara på väg mot en dröm. Jag längtar till hösten.
Jag har det riktigt bra nu. Bara det att jag saknar. Och oroar mig. Alldeles för tidigt. Förbereder jag mig bara? Kanske. För innerst inne vet jag att det kommer en dag det kommer att bli riktigt svårt. Många dagar.
Ska försöka hålla mig till nuet. Snart får jag träffa dig igen. Och ikväll är det fantastisc-four-re-union.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0