ännu en dag.

Första dagen höll jag nästan på att börja gråta för att jag inte kunde flytta på en rullstol,
och för att jag hela tiden kände mig dum som inte visste vad jag skulle säga.
Nu skrattar jag ihop med vissa av dom. B 85 och G 86 tycker att jag är en klass i sig.
Jag tycker att dom är en klass i sig.
Jag hjälper damerna att spela bingo, och trots att det går till på samma sätt varje gång (till och med kommentarerna, vinnarna och reaktionerna är demsamma), så tycker jag om det.
Trött på jobb eller inte, det här är det bästa och mest lärorika jobb jag någonsin haft!
Har efter jobbet legat däckad i soffan hela dagen. Ingen löpning. Skulle verkligen behöva det.  Åandra sidan går det lika dåligt varje gång. Min kurva den här sommaren har pekat kraftigt neråt.
Det positiva med mina misslyckade löppass är att jag åtminstone har börjat längta efter fotbollen som snart drar igång igen.
Är hos pappa nu. Tanken var att vi skulle laga mat. Nu är han ensam i köket. Jag tar disken.
Har läst nt och sofies mode, vilket resulterade i extrema shoppingbegär. Jag är faktiskt i behov av ordentlig shopping, en fet dyr shoppingrunda. Har jag råd med det? Nae. Jag har inte ens råd med mat.
Livet som student har sina nackdelar.
Ge mig lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0