band.

Igår åkte du igen. För två veckor som känns riktigt långa, för jag är så trött på att gå och sakna och längta. En väldigt tröstande tanke är att det är sista gången vi är isär en längre tid på riktigt länge.

Fotbollen är igång igen, med väldigt bra tajming. Jag behöver den verkligen nu. Och det bästa av allt är att jag får ut något av det igen, nu när jag kan koncentrera mig ordentligt på den utan att ha skolan i bakhuvudet. Jag får ut så otroligt mycket glädje och energi. Det är så skönt att kunna koppla bort allt annat för ett tag.

En dryg månad kvar tills skolan börjar. Längtar en del, ska bli så kul att träffa alla igen och komma igång igen. Samtidigt bävar jag lite. Trivs faktiskt bra med mitt sommarjobb. Dessutom betyder skolan = mindre tid till alla nära och kära i norrpan.

Men allt går och allt löser sig, bara man vill och kämpar för det.
Precis den inställningen måste jag ha för att bli av med mitt ihängande problem.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0