emma.

Min namnsdag idag. Inte något direkt spännande kanske, men firades i alla fall med en bit av gårdagens grymt goda kladdkaka på jobbet. Lite beröm för ditt och datt. Några ord som fick mig att fundera på hur bra äldre människor är på avsked. Undrar om sånt försvinner med åldern. Själv har jag väldigt svårt för avsked och slut i alla dess slag. Blev självklart bingo också. Tänk att jag kan glädjas så med dom när de vinner.
På tåget hem från jobbet fick jag sitta och vrida mig för att inte skratta högt när jag läste en artikel i solo. Jag hade ganska lågt blodsocker och var ganska trött ska tilläggas (i'm not as crazy as you may think). Blev en ful grimas och ett stort smile med stängd mun på samma gång. Undrar vad folk tänkte om den knäppa tjejen med namnsdag.
Städ, tvätt, fix, gym, mat, te, kakor och några avsnitt sex and the city. Min fredagkväll. Full rulle, fullkomligt distraherad, helt perfekt. Nu vill jag bara kunna somna och ha morgon när min kärlek kommer hit. Är för uppe i varv för att somna än på ett tag dessvärre.
Och så blir det en utgång på det ihop med mina bästa imorrn. GOOD SATURDAY.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0