don't ruin it.

sista tentan om 4 ½ timmar, anatomi och färdighet.
kunde knappt sova igår, vaknade tidigt med fjärilar i magen,
och nu går jag omkring som en hyperaktiv höna.
tvätta, diska, städa, plocka, fixa.
jag vill spola fram tiden några timmar, kunna säga att jag
har klarat det och njuta av det.
det skulle verkligen toppa den lycka jag har känt den sista veckan.
men.. men. det kommer att bli en lång sommar på vissa sätt.
om man bara kunde få vissa ögonblick för alltid.
åandra sidan, jag får en sommar med mina bästa!
fan vad jag saknar er.

 


Kommentarer
Postat av: The Godfather

Så hyperaktiva hönor städar.... var hittar man såna?



Grattis till målet och vinsten!!

2010-06-07 @ 18:04:28
Postat av: the godchild

tack!

2010-06-08 @ 07:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0