du kan va fin.

ligger i sängen i min mörka lägenhet, det enda ljuset kommer
från datorskärmen.
jag lyssnar på musik och tänker.
det är en härlig känsla att kunna säga att det finns någon
som gör en lycklig, vilket jag verkligen kan säga nu.
men det är på något vis en ännu härligare känsla att kunna
konstatera att man, med hjälp av en annans människa sätt
att bara vara och se på saker i livet, kan göra sig själv lycklig.
genom att se på mig själv och livet med dina ögon kan jag
känna mig nöjd.
det är något jag har haft riktigt svårt med förut.
och det är nog en av de saker jag älskar mest med dig.
du gör mig lycklig, på rätt sätt.
och nu börjar den långa sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0