saknar dig redan.

första dagen på jobbet.
inte kul att vara ny på ett jobb.
känslan av att gå omkring som ett frågetecken och känna sig allmänt
trög och värdelös.
inte hela tiden, det ska jag inte påstå, men att känna så emellanåt är
tillräckligt för att man ska hata att vara ny på ett jobb.
otålig som jag är vill jag gärna att dagarna ska gå, och jag ska vara
helt inne i det och allt flyter på.
övrigt:
* saknar mina vänner, både mina bästa och sg-folket.
* efter att ha sett portugal utklassa nordkorea blev jag sugen på fotboll igen
--> beslutsångest.
* jag är en grym kattvakt.
* jag ser väldigt mycket fram emot nästa gång.
* jag tror att jag börjar bli riktigt kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0