var nöjd med...

jag har gått tillbaka i gamla skor och tänkt.
en tid jag gärna skulle uppleva igen. vad enkelt det var.
vad underbart att ha en sån drivkraft. om jag bara insett vilken
enorm tillgång det var, och att jag borde varit stolt och nöjd.
nu går jag mest och sörjer för att jag inte vet vad jag brinner för.
glöden har nästan slocknat, och jag är varken stolt eller nöjd.
är man inte nöjd med sig själv kan man visserligen vara nöjd med annat.
typ sin underbara mamma som alltid kommer vara den som finns där
som ingen annan kan. min underbara pappa. syster. lillebror.
världens finaste k.
särvän som kör segertåget. jockeboy som är bff med tony irving.
råttan, charmtrollet. vad säger vi? att gå för långt är vår grej. bra grej.
det gäller att vara nöjd med det man har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0