don't push it.

och ännu en gång ändrar du hela matchbilden genom bara ett enda drag.
tänk om man alltid skulle se livet som ett schackspel.
visst vet ju jag också att det förr eller senare måste gå åt det ena eller
andra hållet - allt eller intet.
men.. varför nu, varför brådska? jag trivdes så bra.
jag njuter av att inte plugga.
jag får panik för att jag inte hittar någonstans att bo.
åt helvete med köpoäng, det är ju faktiskt också jätteorättvist (visst va?)
nu ska jag ut och springa för att inte tänka på något alls, bara tömma
huvudet på all skit.
sen väntar sista basgruppen på hel-kursen. lite sorgligt faktiskt, kommer
att sakna min grupp. vi var en bra grupp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0