fejnt döh!

jag lyssnar på fibes, oh fibes! utan att riktigt veta varför. helt okej, i guess.
tentaplugget går inte riktigt som tänkt. det är svårt och flummigt.
min koncentrationsförmåga är låg, och antingen grubblar jag över problem
eller så drömmer jag mig bort i lösningar på dem.
jag saknar mina bästa vänner. jag saknar chili. jag saknar att kunna spela
fotboll så ofta jag vill.
nu ska jag försöka vara positiv ändå, för visst blir livet så mycket lättare då.
jag tror på mig själv, bestämmer jag mig för att klara tentan kommer jag att
göra det.
det ordnar sig med fotbollen.
det ordnar sig med boende, ikväll tändes hoppet igen.
jag ska faktiskt på kent på onsdag, med kakan och syster.
jag ska på bio med pappa och bror.
jag ska spela träningsmatch.
träffa andra jag gillar.
FEJNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0