it depends on me.

vilken konstig dag. eller, jag har i alla fall känt mig konstig idag.
tentan tog en massa kraft. efteråt kändes det både helt tomt och alldeles
för fullt snurr i huvudet.
kände mig ganska borta i många timmar efteråt.
men jag tror att jag kan ha klarat mig ganska bra ändå. hoppas!
löpningen gick skit. och inte bara det... jag känner mig ganska skit på
så sätt faktiskt.
fika med bäx och käx sitter aldrig fel. att träffa er kan aldrig vara något
annat än må-bra.
jag sitter och funderar över mycket, försöker hålla tillbaka negativa
tankar och ångest.
jag vill inte vara en depptjej, jag tänker fortsätta att kämpa för att vara
positiv.
och genom att träffa dig hjälper faktiskt det. naturligt glad. naturligt positiv.
en naturligt skinande sol.
jag vill vara en naturligt skinande sol som klarar av att lösa problem och
må bra i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0