lite ljuspunkter knuffar bort bekymmer.

sg-människor, mys och fotboll har varit helgens höjdpunkter.
visserligen var det inte så kul att det var snöstorm på uppvärmningen
och svinkallt i övrigt, men idag var en sån dag där jag bara gjorde det
jag älskade.
det gick kanske inte optimalt bra, men det gick bra. och jag är nöjd,
för jag hade skitkul på planen ihop med världens bästa lagkamrater.
imorgon börjar vi vår nya kurs och i veckan har vi första föreläsningen
i anatomi. äntligen riktig sjukgymnastik, tack för det!
dock är det inte lika kul att jag ska upp kl.6.00 imorrn, blöö.
och så har jag fortfarande ingenstans att bo, bajs också.
man kan ju drömma om lite flyt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0