mitt eller ditt?

trött, grinig, deppig, negativ, frustrerad, orolig, stressad.
så har jag varit de sista dagarna - inte bra.
om jag bara kunde sova bättre, allt känns så mycket jobbigare när jag
är konstant trött.
om jag bara kunde sluta känna mig värdelös och vara nöjd.
imorgon ska jag i alla fall titta på en lägenhet i vasastaden i linköping.
är hoppfull och tror att jag har god chans på den. jag vill ha.
vill bara inte att jag ska bli så himla besviken igen. men jag kan inte
låta bli att hoppas, det är sån jag är.
jag vill mycket. för mycket.
suck, hur får jag ihop mitt liv på bästa sätt? jag är trött på antingen eller.
jag vill ha sommar och vara GLAD
'''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0