säkert och inte.

jag vet verkligen var jag hör hemma.
jag är mer än säker på att jag har tre roliga år framför mig.
jag vet verkligen att det här är rätt för mig och det jag vill.
men sen finns det ju saker jag inte vet, och det stressar mig.
GE MIG ETT HEM!!!
framtidens ovisshet har en förmåga att göra mig galen.
tid gör mig orolig. kommer jag att klara av allt? om jag mot
förmodan faktiskt hittar nytt boende i linköping, kommer jag
att klara av att pendla till norrköping för att få spela med sais?
jag vill inte spela i något annat lag, för jag trivs ju så bra.
idag har jag för övrigt varit duktig, om man ska avsluta positivt.
kanske är inte hoppet ute för mina tänder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0