sväva på moln.

jag försöker plugga, men koncentrationsförmågan är ovanligt låg idag.
är nog fortfarande inne i min lilla bubbla av lycka, där jag svävar på
små rosa moln.
konsert med kent några gånger i veckan, och min lycka i livet skulle
vara fullständig och oändlig.
bekymmer glöms bort, eller rättare sagt, allt glöms bort. det enda som
finns är jag, kent och lyckan.
jag funderar fortfarande ut en plan som går ut på att sami ska gifta sig
med mig.
nu är det inte ens en vecka kvar till tentan. jag borde plugga mer, vet
verkligen inte vad som hänt med min disciplin och koncentration.
eller jo, egentligen. men ändå.
jag har ett problem. flera. men ett problem som växer sig större och
skrämmer mig själv lite. jag börjar förlora kontrollen.
plugga liiiiite till nu emma, så ska du få gå ut och ta en promenad som
belöning.
en promenad med ipod och kent såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0