it's a beautiful day.. eller?

jättefint väder. soligt.
jag har pluggat. lite. för lite.
jag har tränat (till vilken nytta?)
jag har träffat mina vänner en snabbis på stan (nu ännu fattigare).
jag försöker nu plugga igen. det går skit.
koncentrationen och engagemanget har ersatts av panik.
kursböckerna dröjer, och hur fan ska jag nöta in allt det här?
och värst av allt är jag själv.
jag har tappat kontrollen på allvar.
panik och skam.
jag vet att jag inte försöker tillräckligt hårt, samtidigt känner jag att jag gör mitt bästa.
jag vill så mycket av mig själv, men allt är inte möjligt.
hur kan jag inte vara på bra humör en sån här fin dag egentligen?
fy skäms..
...............
en underbar dag för två somrar sen. saknar dig tjockis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0