varför gjorde du så?

du sprack hål på min bubbla.
inte bara bubblan, du rev mina murar jag känt mig trygg bakom.
jag drömde. det började där. nästa morgon var allt förändrat.
jag vaknade med en olustig känsla. känslan har inte försvunnit än.
jag börjar känna. det är svårare att vara likgiltig nu.
du gjorde mig glad, men du väckte mig till verkligheten.
verkligheten gör mig inte alls glad.
sen att hela mitt liv känns upp-och-ner gör inte saken bättre.
att jag grad för grad tappar kontrollen över mig själv och känner
mig allmänt värdelös.
det vill sig inte riktigt just nu.
men jag fick se johnny depp på bio nu. jag blev tillfälligt kär - igen.
imorgon är det träningsmatch, sen ska jag träffa mina älskade tjejer.
jag försöker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0