hey, soul sister.

må bra, låt lyckan leda vägen.
jag har märkt att jag har oerhört lätt för att inspireras av en viss grupp människor.
dom har till synes vanliga liv, men har den här "må-bra-känslan" varje dag (nästan)
dom sitter inte och funderar över vad de behöver för att må bra - dom gör det istället.
dom njuter av livet och ser till att vara lyckliga varje dag. dom är bra på det.
nu säger jag inte att jag är en olycklig krake som sitter missnöjd med mitt liv, för så
är det absolut inte.
däremot känner jag att faktiskt kunde oroa mig lite mindre, bli säkrare på mig själv,
lita mer på min förmåga, och våga leva ännu mer i nuet. slippa känslan av att jag är
så begränsad, för kanske är det jag själv som begränsar mig mer än andra?
det är ju trots allt jag själv som bestämmer i mitt liv, jag ska leva mitt liv.
nu är det dags att läsa lite om övre extremitetens anatomi. sen gym. sen neuro-
biologi. sen kommer min sol. sen ska vi till bäx. med de andra knasbollarna.
tonight's gonna be a good night!
Må bra på hög nivå:

Kommentarer
Postat av: The Godfather

Du är (näst) bäst!

2010-05-18 @ 12:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0