livet rullar på i egen takt.

gud, är helt förstörd i huvudet efter flera timmars pluggande.
det lustiga är att ibland när man har suttit så himla länge,
så kan man ändå inte känna att man har lärt sig något.
okej, lite har jag lärt mig idag, men med tanke på tiden..
nu ska jag i alla fall släppa det för idag och laga mat med
pappa, innan det bär av till beccus baccus.
inte långt kvar till flytt. hjälp, jag har ju inte packat alls mycket!
inte långt kvar till första tentan, hjälp, hjälp!
inte långt kvar till sommaren, yes yes!
dock har den sina nackdelar. jag vet någon jag kommer att
sakna väldigt mycket.
då har jag också en del att fundera över och ta ställning till.
och innan sommaren ska jag banne mig ha hittat tillbaka igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0