allt utom det.

Vet inte vad det är som händer med mig. Jag pluggar bara mindre och mindre. Jag tittar till och med hellre på skitprogram som Svenska Hollywoodfruar än att plugga. Om det är klokt eller inte kan diskuteras. Jag tror dock på att det höjer mitt välbefinnande, åtminstone på kort sikt. Kanske bara är lugnet före stormen. Om ett par veckor pluggar jag som ett djur till fysiologi/patofysiologi-tentan.
Var på body combat igen. Ny koreografi = nya koordinationsutmaningar. Samma folk, däribland förra veckans fjortisar. Citerar: "alltså, har jag inte med mig min hudkräm kan jag lika gärna skjuta mig själv". Inte dramatiskt. Hur som helst funderar jag på att faktiskt börja med kampsport, istället för att fortsätta med fotbollen. Funderar, inget annat. Kanske skulle sluta i pinsam katastrof, vem vet. Åandra sidan tycker jag att det är en grymt rolig träningsform, och med lite vilja kan man nog bli bra eller hyfsad på det mesta.
Och jag har igår och idag ätit tryfflar så det räcker två år framåt.
Nu ska jag nog slösa lite pengar på att ringa K borta i Jönköping. Sedan kanske jag kan överlägga om det är värt att plugga.

Nu har det snart gått ett år sedan vi var nollor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0