breathe.

Onsdag. Schemafri. Sovmorgon till åtta. Havregrynsgröt och apelsin/grapefrukt-juice till frukost, tv på i bakgrunden. Tända ljus. Virvlande snö utanför fönstret. Plugg.
Hög mysfaktor. Ibland kan det faktiskt vara avkopplande att plugga, lite beroende på vad det är. Är det ledundersökning är det helt okej. Är det innervation är det helt okej, det är som glosor:
Musculus flexor carpi ulnaris - C7-Th1 - Nervus ulnaris
M. lumbricales- C6-C7 - n. medianus
M. extensor digitorium 2-5 - C6-C8 - n. radialis
Osv, osv, osv. Tur att man har bra minne i alla fall!
Efter plugg gym, springa som en idiot på löpbandet. Varm, lång dusch. Hem. Soffa. Tacopaj. Film.
Jag gillar min onsdag hittills. Dock börjar jag få lite bråttom, för snart ska jag möta upp Lina och Johanna på stan.
Och det är bara en månad kvar till jul (3 veckor till praktiska tentan).
Möh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0