ett halvår.

Ca tio månader sedan vi träffades, sex månader sedan vi officiellt blev ett par.
Tiden flyger iväg när man är lycklig.
Ditt leende, ditt skratt och din humor förgyller mina dagar, får mig att älska livet.
Din omtänksamhet, generositet, och ditt sätt att behandla mig får mig att känna mig älskad varje dag.
Våra sex månader tillsammans firade vi igår, på vårt alldeles egna och typiska vis:
* ishockey (kripa spelar, jag sitter på läktaren och fryser/tittar)
* god mat: pannkakor med hallonsylt
* frosseri. Chips som vanligt, kladdkaka med bär och vaniljsås för att lyxa till det lite
* god dryck (öl för kripa, julmust för mig)
* film: 101 dalmatiner och aristocats
* och en stor dos av det vanliga: bus, gliringar, pussar, kramar och kärlek.

Tillsammans är vi bra. Lite, knäppa, lite fula - men så bra.


Kommentarer
Postat av: Sis

Grattis till er! Ni är så himla fina <3

2010-11-23 @ 22:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0