Finnar.

Har en antydan till Orions bälte på kinden. En stor fet släkting på hakan, i sällskap av några mindre som gärna håller sig i bakgrunden.
Finnar. Blä.
Det är fan omöjligt att inte känna sig ful när man har finnar.
Behandling? Låtsas som ingenting. Rengör noga, kläm inte, täck inte, låtsas som att jag inte bryr mig.
Gå på bio fungerar också alldeles utmärkt! Särskilt när man har en generös pojkvän som bjuder och filmen faktiskt är bra (the Social Network).
Nu ligger min generösa pojkvän och snusar sött i min säng, och jag har gått upp för att plugga innan skolan börjar.
Djävulen på axeln vrålar i örat på mig att jag ska göra honom sällskap.
Den finniga ängeln säger åt mig att sitta kvar.
Nu ska jag borsta tänderna och sen ta tag i njuren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0