harmoni.

Jag tror att min kropp och mitt sinne börjar närma sig harmoniskt tillstånd.
Jag är avslappnad om dagarna, jag kan somna om nätterna, och för första gången på riktigt länge vaknade jag innan min väckarklocka idag och kände mig helt utvilad.
Första känslan var en bra känsla, som sa "yes". Skönt.
Sedan infann sig en annan känsla, den lilla klumpen i magen från igår. Mindre bra.
Försöker vara lite vuxen och inte bry mig om den, så släpper den nog. Det var igen stor grej, inget att älta. Eller?
Ibland speglar mina drömmar ganska bra mina tankar och känslor i verkligheten, bara det att dom framställs på ett lite obehagligare och starkare sätt.
Nu ska jag sluta tjöta och pallra mig till skolan för lite föreläsning om ventrombos, venös insufficiens och lymfödem. Sedan väntar cirkelträning, spännande!
Kvällen avslutas med lite tjejer från klassen, tror det kan behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0