kärlekskrank.

Idag gjorde jag debut på spinning. Eller ja, har spinnat en gång förut på mallorca, men det var inte ens i ett riktigt gym.
Jag hatar att cykla, åtminstone när cykeln står i en lokal och inte rör sig en meter.
Däremot gillar jag att svettas och ta i, och känna pulsen skjuta iväg. Jag ska nog ge det här en chans.
Jag har också haft mindre bra händelser denna dag, innefattande utspilld proteinshake i omklädningsrummet, missad buss och längre promenad i snöstormen, och mindre lyckat plugg hos Lina.
Bättre händelser: matlagning, tv-spel, soffhäng och bio med min kärlek.
Han är riktigt bra. Vi är riktigt bra. Vi är bra på vardagslyx, vi är bra på det där lilla extra.
Vi är väldigt bra på att vara lyckliga, ihop.
Jag är så himla kär :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0