ledig.

Schemafri dag, dock inte fri från plugg (eller finnar).
Dessvärre har jag inte fått något väsentligt plugg uträttat. Däremot film-tittande, en kort sväng till skolan för att köpa biljett till finsittningen, mindre sammanbrott på hjärt-kärlsjukdomar och övrig fysiologi, och en rejäl löparrunda.
Snart ska jag iväg och titta på när Kripa spelar, och den här gången fick jag äntligen med mig sällskap i form av Simon.
Först ska jag titta lite på tv och äta rester från hämtad thaimat: nudlar, grönsaker, kyckling och jordnötssås.
Plugget får vänta till imorgon, det blir helt enkelt en ledig dag.
There's always tomorrow.

någon som länge försökt lära mig att sänka ribban

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0