lite troll.

Försöker och väntar på att lite adventsstämning ska infinna sig. Går lite troll, som min gamla fotbollstränare hade uttryckt det.
Lyckades gräva fram adventsljusstake och stjärna, men inte kunde inte tända ljusstaken pga. för kort sladd och kan inte på egen hand få upp stjärnan. K spelar hockey, så har ingen man i närheten som kan hjälpa mig.
Lyckades också att spilla ut min kopp te över min vita duk, samt i min tallrik gröt. Den smakade sådär sen.
Igår besökte jag älskade Norrköping tillsammans med K. En heldag med familjen gör mig verkligen gott, och får mig alltid att känna mig lite ledsen över att jag inte kan träffa dom så ofta längre.
Nu ska jag ta tag i lite plugg och låtsas som att jag inte är en nojig tjej som oroar sig för sin kille som sitter på en spelarbuss på motorvägen i snöstormen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0