mirakel och fjortisar.

Var på mitt fjärde Body Combat-pass i min livshistoria idag.
Tjejen med den pinsamt uppenbara avsaknaden av taktkänsla och koordination börjar långsamt försvinna.
Att vi i skolan tvingats genomföra ett tiotal gympapass innehållande koordination denna höst kan också ha bidragit till miraklet
Det är två saker som hindrar mig ifrån att bli riktigt bra på bodycombat: min koordination och min icke så rörliga höft. Fotbollens fel. Tack och lov saker som går att förbättra!
Hade nöjet att få byta om och duscha i närvaron av gymets största fjortisar. Älskar att fjortisar gillar att prata högt så att alla medmänniskor kan höra om deras spännande liv. Älskar att fjortisar inte drar sig för att skrika och sjunga i duschen på offentlig plats. Nästan lika mycket som jag älskar fjortisar på bio.
Kvällen efter träningen blev jätteproduktiv: pasta med tonfisksås och snövit & de sju dvärgarna.
Plugg och städning förblir bortglömt. Imorgon är en ny dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0