traktionera mera.

Jag är en trött tjej med fräsch mun. Jag har börjat skölja med listerine.
Det tråkiga med listerine är att det gör ont och att man ändå måste skölja i 30 sekunder, trots att det känns som att munnen håller på att frätas sönder och ögonen börjar fyllas med tårar.
Men det kan det vara värt, ifall att det hjälper mig att slippa gå till farbror tandläkaren. Rysning.
För övrigt har vi kommit igång med ledundersökning i skolan. Som resultat av en av dagens lektioner(höft) har jag röda markeringar på benen från benlängdsmätningen, samt en känsla av snedställning i bäckenet efter ett flertal traktioner av bara ena höftleden (traktion innebär att dra isär ledytorna, ni hör hur det låter).
Kvällen nu ska avslutas med tv-tittande och samtidigt läsning av HP. Läsa gör man bäst med ljud i bakgrunden anser jag. Och HP går alltid att läsa många gånger om, barnsligt nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0