vinter?

Ligger i sängen, har tv:n på och sneglar titt som tätt ut genom fönstret.
Synen som möter mig får mig att vilja ligga kvar i sängen hela dagen - snö!
Det är herregud bara november, tidigt i november. Jag vill INTE ha vinter redan.
Jag blir ju förvirrad, julkänslor börjar infinna sig fastän det är över en månad kvar till jul.
På tal om jul skulle jag vara lite smart och skriva upp sånt jag önskar mig, så att jag inte glömmer bort det när folk väl börjar fråga efter önskelistor. Blir väl bara några saker, tänkte jag. Tjena.
Det är visst väldigt mycket jag vill ha, t ex. taklampa(har fortfarande ingen), gardinstång(har faktiskt, men för kort. behöver få upp mina gardiner någon gång) och en digitalkamera.
Jag kan omöjligt gå tre år på min utbildning och uppleva det spännande studentlivet utan att dokumentera det! Snart har jag pluggat ett år (hjäälp), och mer får inte gå till spillo utan att jag fångar det på bild.
För en sorglig(och lycklig) dag är det slut på plugget, och alla kompisar far åt olika håll. Vad är bättre än bilder för att behålla goda minnen?
Upp och hoppa, dags att träna och sen sticka iväg till Lina för att plugga. Det lär väl bli med buss med tanke på att cykel känns ganska uteslutet.
Puss och kram, syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0