visst serrö.

Sju saker som förgyllde min lördag:
* En ordentlig sovmorgon med K
* En skön joggingtur i eftermiddagssolen
* En jättefin överraskning från K, som fortfarande får mig att le med hela hjärtat.
* Mycket trevligt umgänge hos Lina, ihop med Anna och Josse. Vi kan kalla det förfest.
* Mycket rolig hemmafest i Vistvägens kollektiv
* Nedvarvning med den underbara filmen Hook.
* Nattmat, i form av Max (utkörning, både lysande och dyrt)
Fyra saker som förpestar min söndag
* Plugg. Det går iiinte bra och det är iiinte kul.
* Faktumet att jag har väldigt lila nagellack(dåligt påmålat) och inget att tvätta bort det med.
* Insikten i att jag inte hanterar min ekonomi på ett optimalt sätt
* Rösten i huvudet som skriker åt mig att ta mitt feta arsle till tandläkaren.
Något som förgyller min söndag
* Besök av efterlängtade RebeccaK!!! (Snart kommer hon)

världens bästa klasskamrater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0