bara för att jag lär mig.

Praktiken är verkligen jätterolig.
Jag lär mig något nytt varje dag, och jag får träffa nya människor varje dag. Människor som jag kan hjälpa och göra glada.
Idag har vi varit med de äldre och tränat på ett gym som finns där vi praktiserar, vi har varit med på vattengympa (ja, bassäng finns också - 36 grader i vattnet), och så har vi haft lite träning med en grupp människor vars ena ben utgörs av en protes. Spännande är ordet.
Lite segt bara att komma hem sent på eftermiddagen. Man ska städa upp och diska efter sig och (framförallt) sin pojkvän, handla, plugga, träna, göra mat och sen pusta ut lagom tills det är dags att sova.
Det är tortyr att ha plugg att tänka på nu under praktiken, man är redan slut när man kommer hem.
Jag har i alla fall en rolig fredag att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0