happy girl.

Inga dystra miner här inte!
Igår hade jag min första fest hemma hos mig.
Från början var tanken att det skulle vara jag, kripa, Becca och någon/några klasskompisar till mig.
Helt plötsligt var vi åtta stycken. Mer än väntat, men helt okej.
Sedan blev vi 12 stycken. Hjälp. Hur ska alla få plats? Hur tar grannarna ljudnivån från min vanligtvis så tysta lägenhet?
Till slut tror jag att vi var 14 stycken.
Något litet blev istället en hemmafest, men en mycket trevlig sådan som bjöd på mycket skratt.
Lite smågalen kväll och natt.
Dagen har ägnats åt bakismat och slöande ihop med mina tre nattliga gäster, det har städats, och pluggats lite. Nu är lillebror här på besök, inte varje dag!
Väldigt bra fredag och lördag, vilket till stor del var tack vare my love råttan :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bara kärlek!

2010-10-16 @ 21:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0