home alone.

Igår var jag på min första kravall för denna termin: sensation white.
Dresscode var med andra ord vit. Jag och Ida lyckades ganska bra med vår lite förbjudna outfit.
Inte var vi många från SG-programmet denna gång, men kul var det.
Och för första gången lyckades jag på egen hand hitta hem från kårallen, en otrolig bedrift i mörkret och i den svåra dimman som rådde inatt.

Idag hade jag helst slöat hela dagen i sällskap av pojkvän. Av två orsaker går inte min önskan att uppfylla:
- han spelar match i allingsås
- jag MÅSTE plugga
Förmiddagen och lunchtid gick dock åt till att diska, handla och slötitta på ett avsnitt greys. Vid tvåtiden hade jag hittat till biblioteket, och kring tre,halv fyra var jag tillbaka - med insikten att jag hade glömt att låna en viktig bok. Great.
Jag har inte ens skrivit en sida på min BK-rapport sen jag satte mig. Det är segt, det är tomt, och det är tråkigt.

Åh vad jag önskar att jag hade en katt.
Jag skulle aldrig känna mig ensam, aldrig kunna vara riktigt uttråkad.
Minns första tiden med Chili, det var helt underbart.
Saknar henne så himla mycket.
Skönt att veta att hon lever ett riktigt och lyckligt kattliv nu i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0