memories.

Ännu en söndag ensam hemma.
Borde inte vara något konstigt med det, jag bor ju faktiskt själv. Kripa är här så ofta att jag ibland nästan glömmer att det faktiskt bara är jag som "bor" här.
Det börjar nästan bli tradition att jag spenderar mina söndagkvällar i ensamhet och bara pysslar med mitt (kripa spelar oftast bortamatch på söndagar). Det är trevligt, välbehövligt, och ibland lite jobbigt.
Önskar verkligen att jag hade min familj och mina bästa vänner här i Linköping också.
Överraskande nog tog sig pappa hit idag, så vi fick en trevlig lunch ihop.
Tänk om man kunde vara så bortskämd att man fick fler såna spontana besök.
Funderar på om jag ska köpa en påse godis, bara för att jävlas med mig själv lite. Lite godis, te och ett fotbad.
Visst kan man få ha det lite bra ibland, även om man är otroligt lyckligt kär och har de bästa vännerna och familjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0