new toy.

Det här med att blogga alltså. Ibland känns det så skönt att bara skriva av sig lite, men större delen av tiden undrar jag över grejen med det. För min del är det nog inte annat än ren ventilation, eftersom jag aldrig orkat föra dagbok en längre tid.
Helgen var bra, med bl.a. firande av världens bästa syster och ett annat firande av världens bästa rebecca k.
Samma underbara känsla efter varje gång jag får träffa er. Vi beter oss på ett speciellt sätt med varandra, och det är så skönt att kunna vara knäpp ihop med två andra som är lika knäppa. Vi skrattar mycket ihop. Det är alltid må bra att kunna skratta så mycket.
Idag var även min andra dag på praktiken ute i äldreomsorgen. Det växlar mellan kul, spännande, lärorikt, intressant och väldigt segt.
För övrigt är pulsklockan invigd. Det är min nya favoritleksak - mycket älskad. Tack så mycket för den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0