positive.

Funderar på om jag på något roligt vis har hamnat i en slags positiv vecka.
Igår var min första måndag utan riktig ångest på länge, tvärtom kändes det bra.
Som om det faktiskt finns hopp för mig ändå, att jag faktiskt kan vara lite smart ibland.
Samma positiva känsla idag på första föreläsningen, och känslan har hållit i sig.
Jag kan jag kan jag kan!
Trots att nerverna har börjat sätta in kan jag faktiskt tro på att jag kan göra helt okej ifrån mig på fredag när jag och tre andra ska hålla i ett seniorgympa-pass. (Men jag är mycket väl medveten om att det kan gå åt pipan också med min icke-medfödda taktkänsla, men det är en annan sak)
Saknar livet i Norrköping, och det ska bli riktigt skönt att få spendera en helg där!
Äkta miffon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

dude I like

2010-10-28 @ 12:22:55
Postat av: kk

det var från mig

2010-10-28 @ 12:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0