sovmorgon?

Ohhh, äckliga morgon!
Idag är vi lediga från VFU:n och schemafria i skolan. Med andra ord har jag tid och sova ut, och det var verkligen min plan.
Istället vaknar jag kring 7 av kripas väckningssignal på telefonen, som var på högsta volym för att han är så seg på att gå upp och stänga av den. Lyckas somna om en kortis, tills jag vaknar av att han kramar och pussar mig hej då (vilket jag iof uppskattar, verkligen!). Då upptäcker jag att
*
- jag smakar chips i munnen (fastän jag borstade tänderna läääänge igår)
- jag är täppt i ena sidan av näsan
- jag har torra läppar
- jag är kissnödig
*
Tre störningsmoment som tvingade upp mig ur sängen för att snyta mig, smörja läpparna och gå på toaletten.
Slängde mig sedan i sängen i hopp om att kunna somna om. Det gick ju sådär.
Har så otroligt svårt att somna om när jag väl har vaknat, hopplöst! Jag har längtat efter att sova ut hela veckan.
Och ja, vad det gäller chipsen var det ett stort misslyckande i planen att bli nyttigare. Kripa och jag har bestämt en dag i veckan, och nu blev det andra gången. Inte okej.
Inte ger man sig för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0