...

Måndag. Igen. Med allt vad det innebär. Ångest. Suck.
Lång måndag - inte okej.
Hängig och halsont - inte okej.
Mycket att göra - inte okej.
Skiter i plugg idag och ser det istället som ett framsteg på jag-ska-stressa-ner-och-vara-lite-mer-relaxed-med-plugget-och-lita-till-min-egen-förmåga-allt-löser-sig.
Godis och egen äppelpaj känns mer motiverad. Och greys, massor avsnitt av greys anatomy.
Jag har gjort min sista match i smedby ais. Trist och skönt.
Nu får det ligga på hyllan ett tag, tills jag klarar av att ens överväga alternativ till framtiden.
Det enda jag vill fokusera på just nu är att hitta förra terminens motivation till skolan, stressa ner, och faktiskt kunna tro på att jag kan bli en bra sjukgymnast.
Det är trots allt en dröm, eller snarare ett mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0