gnällkärring.

Fortsätter vara en gnällkärring: aj min hals, aj min nacke, aj min rygg, aj mitt huvud, blä jag är hängig.
Tror nästan att jag hade feber igår för första gången på evigheter.
Men det är bara att pallra sig till skolan ändå. Arbetsfysiologiföreläsningarna kändes som ett skämt: kasst innehåll, osäkra föreläsare med dålig kommunikation sinsemellan och som verkligen misslyckades med att förmedla kunskap till oss. Citronsyracykeln (mycket komplicerad process på cellnivå med många steg) förenklades och förklarades så ytligt att han missade hela poängen med den.
Efter lite föreläsningar hade vi nästan tre timmar labb, som var lite rolig ändå (kanske för att jag fick vara testperson i min grupp). Vi testade EMG (elektriska aktiviteten i musklerna) när jag utförde två benövningar, fick se mig gå och springa i en rörelseanalys i 3D och se mig göra maximala test i muskelstyrka. Allt fick vi alltså se på data, kurvor och siffror, coolt!
Dock har vi bara testat mitt högerben, så jag lär väl vara lite sned imorgon.

Nu ska jag duscha, leka hemmafru och laga mat till min kärlek. Sen ska jag faktiskt dö i soffan och kurera mig.
Dagens plus till mig som tog tummen ur röven och rensade mitt äckliga avlopp i handfatet. Inte helt fresh.
Dagens minus till mig som fortfarande inte klarar av att genomföra en enda liten förändring som ändå betyder så mycket.

ge mig.

Kommentarer
Postat av: Sis

Min duktiga syster! <3

2010-09-29 @ 11:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0