Summering.

+
Jag är nu 20 år.
Jag fick jättefin uppvaktning av mina bästa vänner, mamma och Kripa.
Igår tog vi tjejer i Smedby AIS vår sjätte raka seger.
Efter matchen fick jag massage av min älskade kärlek.
Jag har världens bästa klasskamrater.
God lunch på thairestaurang med underbara L, J och A. Fick bl.a. presentkort på systembolaget i försenad födelsedagspresent (kan ju vara bra att ha numera!)
Tack vare b.k och k.k kunde jag unna mig en fin höstjacka m.m. idag.
Min pappa, bror och syster är nu hemma från Egypten, får träffa dom i helgen.
Jag är lyckligt lottad som har hittat någon som Kripa.

-
Min astma blir sämre.
Min träningsmotivation är låg.
Jag hinner inte träffa b.k och k.k tillräckligt ofta (snart inte heller råd).
Skolan känns tung och jobbig.
Jag pluggar alldeles för lite och dåligt just nu.

Alltså har jag dubbelt så mycket att vara glad åt än vad jag har skit att grubbla över.




Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-19 @ 17:11:28
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0