farewell.

Och där var den sagan slut. Min praktik var helt enkelt nästan för bra. Jag har trivts så bra att det kändes som att jag var en del av personalen, som att jag faktiskt jobbade där som en riktig sjukgymnast. Jag har blivit bra bemött av personalen, jag har haft en klockren handledare, jag har varit uppskattad hos patienter, och jag har utvecklats enormt som blivande sjukgymnast. Jag har fått höra att jag har kommer bli en jättebra sjukgymnast, vad mer kan man begära?
Sedan att min äppelkaka som jag bjöd på var riktigt uppskattad hos personalen gjorde inte min dag sämre.
'
Jag gillar inte avsked och avslut, men jag börjar lära mig hantera det bättre.
'
Imorgon ska jag inte gå upp halv sju, halleluja!
'
och the sounds kommer till utekravallen i maj, GRYMT!!
'
jag har hittat så himla rätt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0