ordens kraft.

Ibland finns det inte ord, ibland räcker inte ord, ibland behövs inte ord. Andra gånger kan ord betyda allt och vara så kraftfulla.
Det jag fick höra idag gjorde mig stolt, lycklig och fick mig att växa flera centimeter. Jag vågar tro på mig själv nu, och jag vågar tro på att jag kommer att bli en jättebra sjukgymnast.
Imorgon är min sista dag på praktiken. Det ska bli skönt att få träffa klassen igen, men tråkigt eftersom att jag har trivts så himla bra. Jag har verkligen känt mig som en sjukgymnast som jobbar där, för det är precis så jag har blivit behandlad. Jag har haft världens bästa handledare som varit en stor del i att min praktik blivit så lyckad.
'
Det jobbigaste med att det är sista dagen imorgon är nästan att jag som student (enligt traditionen) ska bjuda på fika. Till 30 pers. Med min lilla, lilla ugn och föga bakutrustning. Känner liiiite prestationsångest då dom har tjatat i veckor om vilka höga förväntningar dom har på min fika.
Dessutom vill jag hellre lägga mig i sängen än att baka, så trött är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0