bad day.

Blä, blä, blä, blä, blä!
Har inte fått ett skit gjort idag. Jag har bara varit så jävla trött och seg och gjort ingenting.
Jag har inte varit på bra humör. Jag är inte på bra humör. Jag är arg på mig själv för att jag är på dåligt humör.
Det är en riktig skitdag när allt bara känns bajs och när jag känner mig totalt jävla värdelös på allt. Att jag ens känner så gör mig på pissigt humör. Jag är världens sämsta sällskap, och jag lider verkligen med min pojkvän.
I vanliga fall hade jag tryckt i mig godis, köpt en tjejtidning, tittat på greys som snabblösning. Men nu har jag och min vän Josefin ett kontrakt där vi inte får äta godis fram till 11 september. Fan.
Nu finns det ingen snabblösning.
I'm on my own.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0