be careful what you wish for, 'cause you just might get it.

Igår följde jag hjärta istället för förnuft. Jag gjorde vad jag ville, men inte vad jag borde.
Jag spelade match.
Det var kul. Vi spelade bättre än någonsin, vi vann med 6-0, och jag fick göra ett läckert frisparksmål.
Men samtidigt var det inte kul. Min ljumske var inte hundra, jag kunde inte ge hundra. Jag var begränsad, stel och rörelserädd. Jag fick också gå av efter 60 minuters spel, för att det gjorde ont. Idag har jag mer ont än vad jag hade innan matchen. Inte bra.
Jag är inte så smart ibland.
'
Idag har jag fått besök av min fina mamma och min fina syster. Tillsammans med Kripa har vi varit på IKEA, ätit glass, fikat hemma hos mig, och sett på dokumentären om massakern på utöya(?).
Det var så fruktansvärt gripande, och fick mig så himla ledsen och arg. Det är så ofattbart. Sjuka jävla människa. Sjuka jävla värld.
Men det var en bra dag i alla fall. Ska avslutas med en bra kväll med min bästa K, min blivande sambo. 13 dagar kvar nu!
'
världens bästa syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0