där satt den!

Sista arbetsdagen för sommaren. Det gick så snabbt att jag knappt hann tänka på det. Efteråt har jag haft fullt upp med annat, så det har inte riktigt sjunkit in än. Men så skönt ändå!
Efter jobbet blev det grillning i mammas stuga med syskon + christoffer. Och så Bosse såklart, icke att förglömma. Hamburgare och snorgod smulpaj blev en bra uppladdning till kvällens match, då vi vann med 4-1 och jag för en gångs skull fick göra mål!
'
Nu har jag fått i mig soppa och är helt slut. Jag måste börja packa, för om två timmar går bussen. Bussen till min semester. Bussen till min kärlek.
Det här är belöning på hög nivå.
Ska öppna en redbull och börja packa.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0