only girl in the world.

Den bästa medicinen mot negativa tankar, hopplöshet och saknad: bra musik och en rask promenad, eller träning. Då behöver jag inte ens anstränga mig, utan mitt fokus hamnar precis rätt. Bort från allt jag inte gillar, bort från alla tvivel och all osäkerhet.

Jag känner mig trygg, stark, bekväm, nästan som hemma. Hemma i löparskorna och träningskläderna. Där ser jag allt som är bra, och lägger inte en tanke på nåt negativt. Allt blir positivt. Allt blir lite lättare.

'

Och imorgon är det bara tre dagar kvar tills jag får träffa K.

'

 

Want you to make me feel like I'm the only girl in the world
Like I'm the only one that you'll ever love
Like I'm the only one who knows your heart
Only girl in the world!
Like I'm the only one that's in command
Cuz I'm the only one who understands 
How to make you feel like a man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0